, Certificare ISO 22000 | GCSM <meta name="keywords" content="certificare , sisteme de management, ISO 9001, 14001, OHSAS, 22000, 8000, 27001, 50001" /> <meta name="description" content="Grupul de certificare sisteme de management: ISO 9001, 14001, OHSAS, 22000, 8000, 27001, 50001" />
Feedback Facebook
Partener pentru performanta
Certificare ISO 22000

Alimente sigure pentru consumul uman

De ce noi
Prin certificarea sistemelor de management al sigurantei alimentelor cu GCSM beneficiati de:

  • plusvaloare adaugata de auditori si experti profesionisti;
  • certificare ISO 22000 sub acreditare in parteneriat cu alte organisme de certificare internationale;
  • informatii referitoare la evolutiile documentelor de referinta, reglementarilor si al cerintelor sistemelor de management al sigurantei alimentelor, precum si al certificarii prin posibilitatea accesarii website-ului GCSM, prin invitatii la cursurile de instruire, simpozioanele si conferintele organizate de GCSM;
  • informatii referitoare la programele guvernamentale de finantare in vederea certificarii ISO 22000;
  • dreptul de a utiliza marca de conformitate GCSM in scopuri promotionale;
  • includerea in baza de date a organizatiilor certificate de GCSM, disponibila in mod public pe website-ul GCSM.

Standard de referinta SR EN ISO 22000:2005
Acest standard international specifica cerintele pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci când o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranat alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul este sigur in momentul consumului uman. Acest standard international integreaza principiile sistemului Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP) [Analiza Pericolelor si a Punctelor Critice de Control] si etapele de aplicare elaborate de Comisia Codex Alimentarius.

Avantajele certificarii ISO 22000

  • imbunatatirea tuturor conditiilor care asigura alimente sigure pentru consumul uman ;
  • reducerea pericolelor pentru siguranta alimentului;
  • mentinerea unor relatii bune cu consumatorii si cu autoritatile;
  • facilitati in obţinerea autorizatiilor si a finantarilor;
  • reducerea accidentelor care implica raspundere juridica;
  • crearea unei atitudini corespunzatoare fata de produse sanatoase si sigure in randul consumatorilor.